MERK ONTWIKKELING | JOUW VISUELE GROTERE VERHAAL.

Linda.

Lin maakt van bedrijven merken. Ze ontwikkelt The Big Idea  en doet het Graphic Design en Website Ontwikkeling. Maar buiten dat is ze een verwonderaar en pixelneuker en woont ze samen met haar man en twee zonen in Hoorn. Dat vindt ze tof.

Linda werkt of heeft gewerkt voor o.a. deze merken:

Linda doet veel toffe dingen:

• Ontwikkeling van The Big Idea
• Graphic Design
• Presentaties
• Webdesign
• Logo’s & Huisstijlen
• Infographics
• Social Media Advertentie Design
• Espresso zetten
• Nieuwe idee’en ontwikkelen

STRATEEG | EEN HELDER VERHAAL OP PAPIER.

Koen.

Henry Ford zei ooit: Men vroeg om een snellere paard en wagen, máár de vraag was eigenlijk: ‘Hoe kom ik sneller van A naar B.’ De eerste auto was geboren. Simpeler kan het niet. Negen van de 10 vragen die klanten mij stellen zijn gebaseerd op een gevolg en niet op de daadwerkelijke oorzaak. De oorzaak pakken we aan.

Koen heeft gewerkt of werkt voor:

Koen doet veel toffe dingen:

• De doorlichting, bijschaven en optimalisatie van verdienmodellen.
• Betere verkoop van jouw toegevoegde waarde.
• Versimpeling van bedrijfsprocessen zonder af te doen aan de kwaliteit.
• Stagnatie tijdens een project.
• Het succesvol leiden en faciliteren van brainstormsessies
• Wijn drinken uit zijn nieuwe wijnkoelkast
• Inzicht geven in de werking van jouw projectteams.
• Inzicht geven en helpen bij de implementatie om jouw teams efficient te laten werken.
• Inzicht geven en helpen bij de implementatie om jouw team voorspelbaarder te laten opleveren.
• Inzicht geven en helpen bij de implementatie om snel om te kunnen gaan met veranderingen.

Technieken:
Business Model Canvas | Value Proposition Canvas | Lean | Project Interventie | Gamestorming | Agile | Scrum

projectmanager | ORDE IN DE CHAOS.

Karolien.

Hou (creatieve) projecten simpel en overzichtelijk voor klanten. Het brein van een creatief gaat in een sneltrein vaart, waardoor vaak zaken over het hoofd worden gezien. Niet alleen in het offerte-stadium, maar ook tijdens het proces. Alle klanten willen exact weten wanneer ze wat en hoe ze ’t kunnen verwachten.